เพื่อให้มีแรงจูงใจครับ ถ้าทำให้ราคาหุ้นขึ้นมากก็ได้มาก แต่ผู้ถือหุ้นได้แต่มองตาปริบๆ
TTCF - Tattooed Chef Inc : US
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
บริษัทusแจกหุ้นให้พนักงานฟรีๆเลยเยอะเยะครับได้กันทุกระดับ แล้วก็มาเทขายกันบนกระดาน เพื่อนผมอยู่google us ได้หุ้นมาฟรีเรื่อยๆ อย่างStarbuckได้ยินว่าพวกพนักงานหน้าร้านก็ได้หุ้นกันทุกคนครับ
-
- Verified User
- Posts: 257
- Joined: Thu Nov 01, 2012 3:23 pm
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
Q4ได้ประโยชน์จากlockdown, Q1ได้ประโยขน์จากlockdown+stimulis check+ Bluewaveจะขึ้นค่าแรงขั้นต่ำ+อาจจะกระตุ้นเพิ่มด้วย(ไม่รู้ทันq1ไหมนะครับ)
Mad Money shows bullish cup and handle TTCF chart for ten seconds during the lightning round Tuesday. https://stocktwits.com/Figgywithit/message/270083226
หวังว่าจะทะลุแนวต้านขึ้นไปได้
Mad Money shows bullish cup and handle TTCF chart for ten seconds during the lightning round Tuesday. https://stocktwits.com/Figgywithit/message/270083226
หวังว่าจะทะลุแนวต้านขึ้นไปได้

Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
https://ir.tattooedchef.com/news-releas ... c-warrants
cashless exercise warrant ที่เหลือ ทำให้ Dilusion ลดลงครับ
เคยมีเคสแบบนี้ในหุ้นไทยไหมครับ ตลาดตอบรับดีเลย
cashless exercise warrant ที่เหลือ ทำให้ Dilusion ลดลงครับ
เคยมีเคสแบบนี้ในหุ้นไทยไหมครับ ตลาดตอบรับดีเลย
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
ดีเลยครับ ตอนนี้เงินน่าจะพอdouble capacityปี2021 เผลอๆมีพอไปเปิดโรงงานผลิตที่italyต่อยอดในปี22ด้วยครับ ผมพึ่งเคยเจอเคสตัดwarrantออกแบบนี้ good signจริงๆครับBrydo wrote: ↑Thu Jan 14, 2021 10:35 pmhttps://ir.tattooedchef.com/news-releas ... c-warrants
cashless exercise warrant ที่เหลือ ทำให้ Dilusion ลดลงครับ
เคยมีเคสแบบนี้ในหุ้นไทยไหมครับ ตลาดตอบรับดีเลย
Sam Galletti, Tattooed Chef’s Chief Executive Officer said, “We are pleased to streamline our capital structure and enhance our cash position by eliminating the Public Warrants. We have received $124 million of cash from warrant exercises to date, and now our cash balance is well over $200 million, which provides us greater financial flexibility and opportunities to invest in strategic growth initiatives. In addition, by invoking the cashless exercise alternative in our redemption notice, we have mitigated further dilution to our stockholders. Instead of 20 million shares being added to our Common Stock outstanding, by virtue of the cashless exercise only 15.3 million shares will be added,
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
ฝั่งขาshortยังไม่ยอมแพ้ short interestเพิ่มเป็น36.79% หวังว่างบจะออกมาsurpriseตลาดให้มีการshort squeezeแรงๆครับ
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
คิดว่าปัญหาฉลาก Gluten Free ในอาหารบางอย่างที่ไม่เป็นความจริงเป็นเรื่องซีเรียสในเมการึเปล่าครับ
ผมเห็นมีคนมาโจมตีในเพจ official อยู่ 2-3 วัน หลังจากนั้นผ่านมาเกิน 1 สัปดาห์แล้ว แอดมินไม่เข้ามาอัพเดทเพจอีกเลย
ปกติอัพเดททุกวัน
ผมเห็นมีคนมาโจมตีในเพจ official อยู่ 2-3 วัน หลังจากนั้นผ่านมาเกิน 1 สัปดาห์แล้ว แอดมินไม่เข้ามาอัพเดทเพจอีกเลย
ปกติอัพเดททุกวัน
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
อ่านcommentโพสต์นี้ เหมือนจะเป็นตัวNew product- breakfast bowlครับ น่าจะเป็นการพิมพ์ผิดและเรียกสินค้าคืนแล้ว ในเวปของttcf, sam club ตัวbreakfast bowlก็ถูกถอดออกไปแล้ว
https://www.facebook.com/tattooedcheffo ... 68/?type=3
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
กองUmbยื่นreport ซื้อttcfเพิ่มอีก6แสนหุ้น รวมถือ7.2% ใหญ่เป็นอันดับ1(ไม่นับfounder)
https://sec.report/Document/0001193125-21-028209/
https://sec.report/Document/0001193125-21-028209/
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
Tattooed Chef Looks Fully Valued Despite Expectations of Growth
https://finance.yahoo.com/news/tattooed ... 27273.html
https://finance.yahoo.com/news/tattooed ... 27273.html
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
TTCF: Preliminary Revenue Results
Tattooed Chef today announced preliminary revenue of approximately $39.5 million for the fourth quarter of 2020 and $149 million for fiscal year 2020, representing 47% growth and 76% growth compared to the respective prior year periods. In addition, revenue of Tattooed Chef branded product was approximately $24 million for the fourth quarter of 2020 representing the highest quarterly branded revenue in Company history and reflects an increase of 253% compared to $9.5 million in the prior year period. For fiscal year 2020, revenue of Tattooed Chef branded product was approximately $85 million, an increase of 448% compared to $18.9 million in fiscal year 2019.
The Company expects to report fourth quarter and fiscal 2020 financial results after market close on Wednesday, March 10, 2021.
Tattooed Chef today announced preliminary revenue of approximately $39.5 million for the fourth quarter of 2020 and $149 million for fiscal year 2020, representing 47% growth and 76% growth compared to the respective prior year periods. In addition, revenue of Tattooed Chef branded product was approximately $24 million for the fourth quarter of 2020 representing the highest quarterly branded revenue in Company history and reflects an increase of 253% compared to $9.5 million in the prior year period. For fiscal year 2020, revenue of Tattooed Chef branded product was approximately $85 million, an increase of 448% compared to $18.9 million in fiscal year 2019.
The Company expects to report fourth quarter and fiscal 2020 financial results after market close on Wednesday, March 10, 2021.
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
ต้องรอดูguidelineปี21 เพื่อนผมอยู่californiaกับLa ไม่เจอสินค้าของttcfมาซักพักแล้ว ไม่แน่ใจขายดีจนหมดหรือมีปัญหาในการผลิตอยู่nitivate wrote: ↑Tue Feb 23, 2021 1:30 pmTTCF: Preliminary Revenue Results
Tattooed Chef today announced preliminary revenue of approximately $39.5 million for the fourth quarter of 2020 and $149 million for fiscal year 2020, representing 47% growth and 76% growth compared to the respective prior year periods. In addition, revenue of Tattooed Chef branded product was approximately $24 million for the fourth quarter of 2020 representing the highest quarterly branded revenue in Company history and reflects an increase of 253% compared to $9.5 million in the prior year period. For fiscal year 2020, revenue of Tattooed Chef branded product was approximately $85 million, an increase of 448% compared to $18.9 million in fiscal year 2019.
The Company expects to report fourth quarter and fiscal 2020 financial results after market close on Wednesday, March 10, 2021.
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
ไม่ทราบว่าเพื่อนเป็นลูกค้าประจำของ ttcf รึเปล่าครับ ผมดูรีวิวในยูทูปส่วนมากไม่ค่อยถูกปากคนรีวิว
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
เพื่อนเคยซื้อจากsam clubมีทั้งชอบและไม่ชอบนะครับ
ผมดูในยูทูปส่วนมากคนเค้าก็ชอบกันนะครับ ขอลิ้งที่คนรีวิวแล้วไม่ชอบทีสิครับ
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
ขอบคุณครับสำหรับข้อมูล ผมดูช่อง 5 minutes eat ครับ มีทั้งชอบและไม่ชอบส่วนใหญ่จะ thumb down ครับ เท่าที่จำได้เค้าจะชอบที่เป็นของหวาน ส่วนอีกช่องเป็นผู้ชายรีวิวพิซซ่าตั้งแต่วิธีการอุ่นและรสชาติ แต่ก็ไม่ถูกปากมากนัก
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
TATTOOED CHEF DEBUTS COMMERCIALS IN NATIONAL AD CAMPAIGN
Apr 5, 2021 | PDF Version
6-Second and 15-Second Commercials to Air on Leading TV and Cable Networks, Connected TV, and Targeted Digital and Video Streaming
PARAMOUNT, Calif., April 05, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Tattooed Chef, Inc. (Nasdaq: TTCF) (“Tattooed Chef” or the “Company”), a leader in plant-based foods, debuts its first commercials in a national ad campaign. The commercials are part of the Company’s broader marketing strategy to increase Tattooed Chef’s brand awareness and support the Company’s distribution momentum in retailers nationwide.
“We are thrilled to announce the launch of Tattooed Chef’s first commercials,” said Sarah Galletti, Founder and the “Tattooed Chef.” “Launching a commercial is the natural next step to drive more awareness and excitement around the brand and products as we continue to gain distribution nationwide. We are revolutionizing plant-based eating - bringing a new voice to plant-based food through our innovative products and with an all-encompassing and welcoming approach to inviting consumers into the plant-based category.”
Produced by NitroC, Tattooed Chef’s commercials animate ingredients with live motion cinematography of the Company’s top-selling products including Cauliflower Crust Cheese Pizza, Mexican Style Street Corn, Cauliflower Mac & Cheese, Organic Acai Bowl, and Veggie Hemp Bowl. It is the first of its kind with a curated custom sound mnemonic using an antique tattoo coil gun, the sharpening of chef knives and an array of percussions with the accompaniment of the Tattooed Chef, Sarah Galletti, as the voice over.
The 6-second and 15-second commercials are now airing on a curated list of cable networks, connected TV, and digital media. The Company expects the commercials to reach over 80 million people seeking more plant-based eating options and will strategically use geo-targeting with digital media to build awareness in specific zip codes within a 10-mile radius of stores with distribution.
Apr 5, 2021 | PDF Version
6-Second and 15-Second Commercials to Air on Leading TV and Cable Networks, Connected TV, and Targeted Digital and Video Streaming
PARAMOUNT, Calif., April 05, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Tattooed Chef, Inc. (Nasdaq: TTCF) (“Tattooed Chef” or the “Company”), a leader in plant-based foods, debuts its first commercials in a national ad campaign. The commercials are part of the Company’s broader marketing strategy to increase Tattooed Chef’s brand awareness and support the Company’s distribution momentum in retailers nationwide.
“We are thrilled to announce the launch of Tattooed Chef’s first commercials,” said Sarah Galletti, Founder and the “Tattooed Chef.” “Launching a commercial is the natural next step to drive more awareness and excitement around the brand and products as we continue to gain distribution nationwide. We are revolutionizing plant-based eating - bringing a new voice to plant-based food through our innovative products and with an all-encompassing and welcoming approach to inviting consumers into the plant-based category.”
Produced by NitroC, Tattooed Chef’s commercials animate ingredients with live motion cinematography of the Company’s top-selling products including Cauliflower Crust Cheese Pizza, Mexican Style Street Corn, Cauliflower Mac & Cheese, Organic Acai Bowl, and Veggie Hemp Bowl. It is the first of its kind with a curated custom sound mnemonic using an antique tattoo coil gun, the sharpening of chef knives and an array of percussions with the accompaniment of the Tattooed Chef, Sarah Galletti, as the voice over.
The 6-second and 15-second commercials are now airing on a curated list of cable networks, connected TV, and digital media. The Company expects the commercials to reach over 80 million people seeking more plant-based eating options and will strategically use geo-targeting with digital media to build awareness in specific zip codes within a 10-mile radius of stores with distribution.
Re: TTCF - Tattooed Chef Inc : US
โฆษณาใหม่ ไม่แน่ใจว่าอันนี้รึเปล่าแต่ก็ 15s ตามที่รายงานบอก
https://www.youtube.com/watch?v=lyZzP3xiFak
https://www.youtube.com/watch?v=lyZzP3xiFak